Otur, jag e så arg så jag kan riva huvudet av mej!

Otur är nog ordet för mej, i förrgår föll jag o tog emot med handen (jag föll bakåt) o de värkte så j*vla hårt så vi for till stans hvc eftersom korsholms hade stängt redan. Jag fick värktabletter o sedan nån skena så de skulle stöda lite sedan igår så for vi till hvc att ta bilder av handen o de var inget brutet som tur men de var en liten hiusmurtuma som värker så in åt he*vete ja så jag fick en hårdare skena o massa bandage som dom rulla runt så att de skulle stöda men inte vet jag nu om de stödde så himla mycke inte men okej, sedan igår kväll så for vi till fysioterapeut o tejpade den så nu e den helt styv men de stöder mera än dendär jävla stora skenan så dit for min våruppvisning som är på lördag o söndag. Jag skulle ha velat vara med i den so bad men jag har alltid otur, jag har ännu feber jag kan inte förstå att de håller i sej såhär hårt, nja men nu ska jag ta en 2 panadol + sova!
(ni kan tänka er hur länge de tog att skriva dehär med en hand, huh)



/jojjo

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj alla dina blogginlägg ha du stött dej elr nå sånt, du skadar dej ganska ofta ;o..

2010-04-14 @ 18:54:26
Postat av: Jojjo

Sv. Ja som sakt ja har otur o har varit sjuk ,tack för att du informerade mej !

2010-04-14 @ 18:58:56
URL: http://emppujojjo.blogg.se/
Postat av: Haisuuu

Men...!

Höhh, du måst slut stöt dej! Hahhah, de veta du ju int, hehheh, näe men KRYA PÅ DEJ! ;) kul komentar x3 hoppas den pigga upp dej lite hähhhäh...

Ha de bra, fjantboll! ;D < 3

2010-04-14 @ 20:24:26
URL: http://heiditjejen.blogg.se/
Postat av: Anonym

men krya på dej!

2010-04-14 @ 20:57:35
Postat av: Jojjo

Sv . Heidi - nämen tack , haha nu pigga du upp min dag lite grann ! (:

anonym- tack !

2010-04-14 @ 21:59:40
URL: http://emppujojjo.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej jag stör mej inte på det, tycker bara synd om dej :(!

2010-04-15 @ 19:06:30
Postat av: Jojjo

Okej men va bra , då har ja förstått fel men vågar du inte skriva ut ditt namn eller ? Ja bits ju inte haha (:

2010-04-15 @ 21:25:33
URL: http://emppujojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0