I don't have time to breath


randig tröja och en basic svart t-shirt H&M, skarf och mysig jumper gina tricot + en liten ring där som inte syns så bra men jag kan visa en bättre bild senare nån dag, resten från emotion och kicks!
Väcking kl 6 sedan ut med hundarna och sedan stack jag till jobbet. Efter jobbet kom jag hem och åt en sallad snabbt och for till stan och kom hem med detta ovan fast jag skulle ha hittat en massa mer men så är de, sedan efter stan kom jag snabbt hem och brummade till gymmet på bodyattack och nu sitter jag och snart somnar, msn eller min telefon vill inte sammarbeta jag vet inte vad som är fel men fan att de stör, godnatt!
/jojjo

Kommentarer
Postat av: Rayankristina

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-04-24 @ 10:25:04
URL: http://rayankristina.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0