I never thought it would be easy, but I didn't think that it would be this hard

I musikinstitutet så fick jag veta att jag också skulle ha teori så de ska jag börja fara på onsdagar. Vet inte ännu vilken tid jag har baslektion (alltså elbas) men troligtvis på torsdag. Jag var så himla trött då jag kom hem så jag tog en powernap på 20 min, hade på radio rock eller något men ändå somnade jag, haha. Jag såg just på O.C. avsnittet efter Marissa dog, de var grymt bra!
Just de, tänkte nästan glömma. Jag ska göra en genomgång av sommarlovet, kommer att bli jättekul att göra det och jag hoppas ni också kommer att gilla det men de tar ju tid, och tid är något som jag inte har lika mycket nu när skolan just kommit igång och så, men jag hoppas ni förstår och del 1 eller vad jag kommer att kalla det borde komma snart nångång :)

pussokram
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0