Jag mår skit

Vi kom ganska tidigt dit till powerpark så vi for o kollade lite på lastbilarna på power truck. Vissa lastbilar var så himla fina, gillade speciellt en som bland annat hade marilyn monroe, james dean på. Man kände sej liten då man stod framför det enorma fordonet. Sedan betalade vi in oss till power park o började åka i maskiner, jättekul faktiskt. Men efter bara några åk så kände jag mej konstig. I en maskin trodde jag faktiskt att jag skulle spy, så dåligt mådde jag. Som tur var tvingade jojjo mej inte i nå farliga maskiner nå mer men illamåendet gick inte över. Sedan åt jag en hamburgare o så kände jag mej lite bättre. Hemvägen klarade jag suveränt men väl hemma så darrade hela jag så jag kröp under täcket o ville bara dö bort. Efter 2 timmar steg jag upp o har försökt dricka vätska. Jag kan inte förstå, kan hända jag har vätskebrist, solsting eller ätit något olämpligt för så feg brukar jag inte vara i nöjesparker.
Jag måste helt enkelt ta de jättelugnt ikväll eftersom jag inte mår någo bra.

//emppu 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0