Jakten på saxen

Pust, äntligen en lugn stund! Eller nja, inte egentligen men nu har jag tid att blogga iallafall. Kvart före 11 for jag o jojjo iväg till gymmet. Fixade mej där och sedan for jag o köpte bland annat pennor, gummin, linjal. De svåraste att hitta var så klart en vänsterhänt sax. Jag tycker jättemycket om Fiskars for kids saxen. Den är liten och smidig att ta med. Stort minus med den är att de finns bara en färg: någon konstig äcklig grön färg, medan ni högerhänta får välja o vraka vilken färg ni vill ha! Nåja, jag gick igenom typ matbutikerna, hittade inte. Så jag gick till finska bokhandeln (den enda butiken jag trodde skulle ha vänsterhänta saxar) men nej, de hade inte heller men de hade haft på julen. Blev lite smått irriterad, de flesta unga köper väl saxar då skolan börjar? Nåja, sedan så for jag Tiimari, en butik som jag aldrig besöker och vad hittar jag, jo min "älskade" gröna sax! Jag blev så lättad.
Efteråt här hemma så for jag i duschen och tvättade håret o så tvättade jag skootern, ätit lite mat. Sitter i bara shorts o linne de är så varmt där ute! :)

//emppu


Kommentarer
Postat av: Anonym

big deal vilken färg ens sax är..

2010-08-15 @ 20:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0