Onsdag

Hello, vilken dag alltså! Helt underbar! Först gick jag själv i stan men sedan mötte jojjo upp mej 15-tiden. Vi träffade även Heidi & Emma, kändes jättelänge sen sist vi träffat dem! Vi stod o pratade ett tag o sedan fortsatte vi vår väg. Vi for till hesburger, jag åt ett bröd med kyckling,tomat o parmesan ost + cola. Vi satt där ute då de en gång skull var så fint väder och tittade på människorna. Vi såg även munkar, alltså inte såna som man äter utan såna som har orangea kåpor? Nåja, kläder iallafall. Sedan gick vi lite i butiker o så for jojjo hem o hämtade gymkläderna o så träffade vi varann i gymmet igen, kul med ett body attack pass, pust! Väl hemma så har jag tagit en snabb dusch och installerat ett nytt skrivprogram (med hjälp av pappa förstås, jag är inte bra på teknik)
Ska fota mina nya köp, de kommer upp senare ikväll! :)

puss
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0