Juli 2010




Jag, jojjo o Sarah for och kollade på Eclipse. Före bion lyssnade vi på afrikanska sånger. Hittade inte heller mina mopo nycklar, jag blev skitskraj men som tur var hittade jag dem i mopeden, puh!


mästerkocken jojjo lagade broiler




en varm, solig sommardag på beachen

• Vi var på gymmet.


En annan dag på stranden. Jojjo brände sej ganska rejält.

• Jag tog på mej en utmaning: att läsa en bok skriven på engelska. Jag läste New moon vilken inte är den tunnaste boken precis, men jag klarade det!


skrev ett långt inlägg angående min svarta långklänning, detta är min absoluta favoritbild från "fotograferingen"

• jojjo tog hand om bloggen medans jag var o hälsade på släktingar.






3 bilder från resan. Simmade, fiskade och åt gott!

• Vi blev utmanade att skriva 6 sanningar, på samma gång fick ni läsare lära känna oss bättre :)




Jag o jojjo körde till replot o hälsade på lotti! Det blev tortilla o kladdkaka och efteråt for vi till hopptornet och vattnet var jättevarmt! Träffade även en annan klasskompis där, kul!


Jag o jojjo for o kollade filmen Hot tub time machine, sedan till rockperry


en solig dag i stan, Chili & Lime mat, gott!




shopping + skönhetstips

• blev lite jobb för min del

• Jojjo hade namnsdag den 21 juli, vilket hon själv inte kom ihåg så det är tur att hon har mej! :)

• Hos farmor o farfar åt jag jordgubbar från landet, jordgubbar med grädde/glass, jordgubbar med socker o jordgubbskräm, det blev mycket jordgubbar!






en härlig kväll med simone, becca o jojjo.


Vi for till lotti, där fick vi också se emma igen. Sedan bar de av med buss till åminne från replot.

• städning, städning, städning...

• vädret var inte så bra. Det regnade o åskade, blä!

Detta var då 2:a delen av sommarlovet. Första delen kom för 9 dagar sedan så om ni har missat det så är det bara att kolla i arkivet :)

kram
emppu

 


Kommentarer
Postat av: mersiha

fiin blogg ;) vad gör du då?:D

2010-08-29 @ 20:28:56
URL: http://merissa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0