build it up don't break it down


jag steg upp kl 8 o gick ut med hundarna o så hann jag kolla på lite tv före jag skulle med 9.45 bussen till stan men den kom ju inte o jag har tänkt hoppa på den 3 ggr nu o fan de kommer ju aldrig, så bara så ni vet alla som bor i smedsby o ska till stan med 9.45 bussen så den kommer inte på lördagar. Men sedan hoppade jag på nästa buss istället o for till gymmet på body sedan har jag bara gjort ingenting idag som typ varit till butiken med pappa o såna basic lördag grejer.
javet inte varför jag e så himla slö idag, jag e så trött de känns som att klockan är 23.
/jojjo


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack! Jepps, det var jag :) kommer nog ihåg dig ;) fin blogg själv(a).

2010-12-04 @ 17:54:31
URL: http://sashelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0