Jag börjar imorgon

Drack just varm choklad med lillebror, så nu är de varmt i magen. Jag skulle annars ha skrivit oboy men då de var Aero kako vi drack och det är inte samma sak, hah.
Imorgon så ska jag o jojjo till stan efter skolan. Jag ska försöka börja köpa julklappar. Ja, jag vet, det är dags att börja köpa.
Dethär med julklappar... är svårt, ibland. För det första måste man ju bestämma sej åt vilka man ska köpa. Efter det följer ju en rad med frågor. Hur dyr ska klappen vara och vad ska man köpa? Då man bestämt de så tänker man kanske, men tänk om personen inte alls tycker om den/ får likadant av någon osv osv osv.
Somliga familjer ger massvis med billiga presenter och andra bara några få men dyra istället. Hur kan dethär just med att handla julklappar vara så svårt?
Hursomhelst ska vi vara tacksamma för stora och små presenter. För den kan ju vara så att de minsta paketen är de mest värdefulla.

//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0