Lite bilder från julafton

Godmorgon!
Jag har redan hunnit städa mitt rum denna morgon, duktigt!
Som ni såg så kom det ett par tidinställda inlägg igår. Själv hade jag mycket bra jul, jag hoppas ni hade det med. Det känns som jag åt hela dagen igår, det gjorde jag i och för sej också, hahha! Här kommer några bilder från igår.


vår julgran




simpsons - maraton!


enda bilden på mej igår




julmat! lutfisken kom inte med på bild men den fanns också med i julbordet.


Fick många fina julklappar av mina vänner. De känner mej väl, armband, nagellack och bodyscrub/lotion gillar jag!


En liten del av all choklad jag fick, oj oj, hur ska jag kunna äta upp allt?

Som sagt jag berättar om kameran sedan då jag har mer tid!

//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0