"Meillä on pukki myytävänä"

Hej! Nu har jag kommit hem från bion!
Då jag kom till stan så de första så tänkte jag halka på röven då jag skulle gå till citymarket då det var så halt. Men jag fick balansen tillbaka och som tur var föll jag inte pladask. Det såg nog säkert ganska roligt ut eftersom en man som gick brevid mej hade redan sträckt ut händerna som reflex för han trodde jag skulle falla, hah. Nå, jag och jojjo mötte upp Heidi & Jennifer och sedan gick vi till Gloria.
Filmen var inte alls sådan som jag trodde den skulle vara. Jag trodde den skulle vara barnslig men jag hade fel. Filmen var en blandning av skräckfilm och komedi. Den hade 13 års åldersgräns och jag förstod inte varför men efter att ha sett filmen kanske de var lika bra. Så om ni inte har något annat att göra så gå och kolla "Rare Exports".



//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0