running around in circles, helsingfors update


huh vilken jobbig dag, jag har varit vaken i typ 20 timmar nu. Kunde inte sova igår kväll så jag sprang upp o ner i sängen o åt kokosbollar på sammagång sedan fick jag en ide att jag skulle raka benen o så satt jag ansiktsmask o vipps var klockan 1 på natten o så gick jag o försökte sova igen o kl 2 tiden somnade jag så jag har sovit typ 2 timmar inatt. Kl 5 började vi rulla ner till helsingfors med bil o inte fick jag någon sömn i bilen heller såklart. Då vi hade kommit fram så checkade vi in o gick o äta en hamburgare på hotellet o jag var med pappa på jobbet idag o jag var så trött så jag hade endå inte orkat gå på stan o herregud vilken galen traffik de är här !
Nu har jag tagit en lång lång dusch o nu ska jag snart krypa under täcket o drömma om hotellfrukosten på morgonen, imorgon blir de shopping !
/jojjo

Kommentarer
Postat av: sarah

men comeoon, du har ju en blixt du! :D Kul i hesa? :)

2010-12-28 @ 18:26:44
URL: http://pieceofsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0