show me what you got


de var nytt bodyattack program på gymmet idag (alla les mills program har ändrats denhär måndagen alltså 6.12)de var jättebra verkligen o svetten bara rann, så testa testa nu alla!
Jag var via H&M o köpte en vanlig svart långärmad tröja o jag skulle köpa en ring också men så hade den sista i min storlek gått sönder såklart. Imorgon har jag verkligen en riktig bajsdag fysik, kemi, matte och musik. Jag tycker inte om nått av ämnena o jag e skit på allt som man ska räkna i eller nått liknande. Jag har jättetuff period så jag får väl 4 i allt nudå, yes jättebra, om nån har nå tips om hur man blir bättre på matte eller blir mer motiverad whatever så tell me!
Men en rolig grej imorgon iallafall, vi ska på bio med finskan o så måste jag gå o köpa lite böcker också om jag hinner och om de har kommit nudå. Japp nu ska jag ta o sätta en ansiktsmask och lacka naglarna o fixa mej själv lite ikväll.
/jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0