2:a praodan

Jag var i dagiset redan 8.15 så de blev  en tidig morgon för mej. Halv 10 så hade barnen vinter os i skidning. Efteråt fick de korv o varm saft. På morgonsamlingen så fick de varsin guldmedalj eftersom alla varit så duktiga på att skida.. Sedan blev de mat. Fastlagsbulle till efterrrätt, nam! Av en pojke på dagiset så fick jag ett halsband med finlands flagga o ett rött hjärta på. En flicka frågade honom om han var kär i mej, han svarade: jaaa, kanske lite käär, haha småbarn är för gulliga! Spelade mycket uno idag. For hem sedan klockan 15.

Någon frågade i vilken grupp jag har prao i, det är i ekorrarna.

//emppu

Kommentarer
Postat av: Sussi

naaw då e du ju med mina små kompisar från i höstas!!

Du kan ju testa att hälsa åt dem från mig å si om di minns mig ;)

2010-02-17 @ 17:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0