5:e praodagen

Började vanlig tid, (9-15) vi for inte alls ut idag eftersom de var så kallt, över -20 grader. Vi stannade inne hela dagen o man märkte att barnen blev vilda. På samlingen så gav alla mej en present - en bok där alla barn fått rita varsin teckning. Har också fått åtminstone 3 medaljer, roligt att få små presenter, nä men verkligen, de var roligt att de gillade mej, kanske jag är bra trots allt att handskas med barn? Sedan efter samlingen åt vi mat o sedan var jag i mellangruppen som har sin sagostund. Läste också själv ett par böcker idag o igen som alla andra dagar spelade jag en massa Uno, haha. Minns ni pojken från 2:a praoan som sa att han var kär i mej? Före mellanmålet gav han mej en bamsekram och nöp mej i kinderna, roligt hade han. Efteråt gav han mej massage också! Efter mellanmålet fick de se på video och första gången på hela dagen satt alla tysta o stilla. Då jag skulle fara vinkade alla hejdå till mej o en annan pojke sade också att han var kär i mej, haha, småbarn är så söta ibland.
På blanketten fick jag allting utmärkt, var faktiskt lite förvånad men jätteglad.
Kan säja att denhär praon blev mycket bättre än vad jag hoppades. Visst var man trött då man slutat efter dagen men de var också mycket skratt o lek på dagarna.

Kan ju tyvärr inte säja några namn eller lägga ut några foton eftersom jag hade tystnadsplikt.


de flesta sakerna jag fått.

Tack för praoveckan, jag hade kul!
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0