A bit suprised

hejsan svejsan, jag bloggade inte igår men jag var sjuk o orkade inte sitta på datorn men nu känner jag att de blev bara värre i skolan så jag vet inte om jag far till skolan imorgon eller inte men kanske. Mätte febern just så jag har stegring. Vi har jumppa så de ska jag iallafall inte vara med på, ja men sedan idag efter skolan så kom sarah hit en stund o fjanta sej haha, hon ska iväg på tävlingar imorgon kl 5 på morgonen, hui, så lycka till !
Jag lovade ju en bild på mina köp från måndagen så here they are.
Tygskor till resan från H&M, ögonfrans/bryn färg nog för att jag bara ska färga ögonfransarna sedan till resan från stockmann beauty, två nagellack o concealer från kicks.
+ trosor, haha !



/ jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0