hungala bugala + amarillo

hejsi svejsi, nu e jag äntligen hemma från en dag med coastline conquest, först halv 11 så for jag o kolla på mina träningar eftersom jag inte får träna på två veckor o så efter de så for hela laget o skjuta pilbåge men jag gjorde inte de heller eftersom jag inte klarade av de heller men sedan for jag o mamma till GV galleria o drack en latte o åt en jättegod sallad. Efteråt så for vi till butiken o så kom jag hem o så börja jag laga mej färdig för en kväll med CC på amarillo, jag e så mätt så jag spricker men oj oj va de var gott o roligt.
Dehär e bara lite bilder från kvällen men jag kanske visar mera senare i veckan.



 












/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0