I wanna make you understand how

hejsan, tänkte visa lite av mitt smink som jag använder sådär vardags.







Då börjar vi med mina leave-in-conditioner, första är från Garnier o e jättebra o billigt, andra är phc o helt klart världsbästa ! Mitt babybalsam som e busbra på vintern då man har elektriskt hår rekomenderar åt alla, luktar skitgott, ja o min parfym där på vänstra sidan som e helt gudomlig, fruktigt värre!
Då fortsätter vi, mina mascaror, Max factor false lash effect, Max factor lash extension effect som jag just ha köpt men den e jättebra, loreal mineralfoundation de e guld, bättre hittar man inte, Maybeline concealer, riktigt bra, ögonskugga o rouge från bodyshop, mineralpuder från Isadora, concealer från wet' n wild, ögonskugga från hm, den e urbra, ögonskugga/rouge borstarna från body shop också, ögonfransböjare från HM, måste köpa en ny snart, ja de va en liten del av mitt smink men de är nog dehär jag använder till vardags.

/ jojjo

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej, jag har skaffat en ny design men min header syns inte då jag öppnar den men det har den gjort för vissa andra :s Så nu undrar jag om den syns för dig????



Söt blogg btw (:

2010-02-26 @ 15:59:52
URL: http://juliahallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0