Inget går som jag vill

Hejsan. Som sagt så skulle jag ju cykla till skolan. (Tisdagar e typ den enda dagen i veckan då jag inte kan få skjuts.) Så 8.40 går jag ut o ser att jag inte kan cykla eftersom de snöat massor o vägarna är inte plogade, gaaah! De bara att börja promenera o från himlen så snöar de regnsnö, trevligt värre! De e jobbigt värre att gå i snö. Kom nog i tid till första lektionen underligt nog, missade bara morgonsamlingen. Så min dag började inte så bra. På modersmål fick jag ut mitt förhör, de gick inte heller bra. På matten förstod jag ingenting fast jag brukar vara ganska bra på matematik men idag så ville inget gå bra känns de som.
Men nu ska jag fara på Facebook o spela Bejeweled blitz, haha

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0