Mitt rum

Tänkte att jag skulle lägga upp nå bilder hur mitt rum börja se ut. Färgerna är ju inte exakt som i verkligheten, men jag försökte ta några bilder iallafall. På sportlovet önskar jag fara till ikea eller fara någon annanstans o köpa nå nya saker till mitt rum. Eftersom pappa är borta hela veckoslutet så har jag inga lister uppe, men han ska laga dem sedan senare, för jag vet inte hur man gör, hahah! 





Lila tapeter på alla 4 väggar, orkade inte längre med dem...






Här ser ni tapetbortagningen. Jag sprayade bara på tapeten vatten blandat med nåt medel i en flaska, det tog ganska länge eftersom jag gjorde ganska mycket själv o jag hann inte ta bort tapeter varje dag.








En vägg är då mönstrad. Den är mycket mörkare än de andra 3 väggarna. Mönstret är typ blommor.
De 3 andra väggarna är ljusgråa. Jag är nöjd :)

//emppu

Kommentarer
Postat av: Sussi

Wow, jättesnyggt blev de ju!! :D

2010-02-14 @ 21:15:55
Postat av: emppu

svar. tack så mycket sussi! ;)

2010-02-14 @ 21:24:50
URL: http://emppujojjo.blogg.se/
Postat av: erika

gud vad snyggt det blev! :o

så härlig, längtar tills jag får se det live! :)

2010-02-15 @ 23:32:57
URL: http://erikabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0