Mysdress

Hejsan nu har jag fotat lite. Fick med alla kläder som jag fick idag åtminstone, men säkert har jag glömt bort något (som vanligt)

svart mysdress, jag vet, inte den bästa bilden, men den får duga.


ansiktkräm från lumene, cosmopolitan, svart bh, mascara: Maxfactor false lash effect, concealer från lumene.


svart långärmad, spets där bak på ryggen, emppu♥


lite bättre bild hur spetsen ser ut :)


visst söt? Den är lång så den ser lite pyjamasaktig ut, men den är jättemysig!


de längst till vänster behöver ni inte bry er i haha för de e godis! men jag ska försöka ha med en såndär fitness till skolan så jag inte behöver gå hungrig hela dan.

/emppu

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Härligt, gick det bra på danslektionen? :P

2010-02-21 @ 23:51:20
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0