Please, read this!

Hejsan, kommit hem först nu. Min dag har varit så upp och ner, massor av blandade känslor. Jag ska berätta.
I skolan så träffade jag jojjo&sara vid skåpet. Jojjo sade att hon hade skitont i magen, men hon ville ändå vara i skolan eftersom hon tyckte att hon missat så mycket på siståne. På rasten så gick vi runt i skolan lite o först då förstod jag att jojjo inte bluffade, hon hade verkligen jätteont i magen. Då 2:a lektionen skulle börja så for jojjo till hälsosystern. Hon kom aldrig tillbaka så jag packade ner hennes saker i hennes väska o hängde den på en krok utanför klassrummet. Då vi sitter o äter i matsalen så kommer hon o säjer att hon ska fara till HVC.
Klockan 13 har jag tandläkartid. Lite försenat som vanligt. Allt gick bra, behöver bara ha tandställningen varannan natt nu. Jag ser att jag fått ett sms från jojjo, det står: Far till sjukhuset nu o ska kanske opereras. Jag blir verkligen jätteorolig då jag går tillbaka till skolan. Funderar på att hoppas de inte är cancer eller något allvarligt, jag vill ju inte mista henne! Klockan 14 får jag veta att jojjo har inflamerad blindtarm, hon e rädd. Jag blir rädd. Vad kommer att hända nu? En halvtimme senare så skickar hon att läkaren tar en massa blodprover o sånt. Jojjo som hatar sprutor! Stackarin! Efter skolan far jag o jobbar. Försöker vara mitt glada jag. Då jag går hem ca klockan 17 så ringer jag jojjo. Ingen svarar. Jag hoppas att inget dåligt har hänt. Hon ringer upp mej efter 20 min. Är så glad, så lättad. Jojjo ligger nu o får dropp o hon ska opereras nu mellan 18 och 19. Ingreppet tar ca. en halvtimme. Hoppas att de är inflamerad blindtarm o inget allvarligare. Vi hann bara prata i 10 min, så dehär är typ allt jag vet. Ska försöka håller er uppdaterade vad som händer. Tror att jojjo ska ringa imorgon, får se vad som händer då. Hon missar konvent o de kanske jag gör med, huvudsaken är att hon blir bra. Förlåt för mitt långa inlägg, men försökte verkligen förkorta det. Alla hoppas o sänder er kärlek♥ till jojjo att operationen går bra o att hon ska äntligen slippa smärtan!

 
Du & jag 4ever!

//emppu


Kommentarer
Postat av: erika

oij härregud ;o

hur kunde hon få det sådär mitt i allt? Konstigt..

Jag önskar att allt har gått bra iaf och att hon blir frisk igen!

2010-02-04 @ 21:17:58
URL: http://erikabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0