Runebergstårta

Då jag kom till skolan så hade jag så mycket känslor inom mej. De händer liksom så mycket nu. Skolan, stress, fritid, bloggen, jaa....fick ju ett litet utbrott i skolan men allt känns mycket bättre nu. Fick ju runebergstårta också idag,nam!
Så idag kanske inte kändes som den bästa dagen på morgonen, men de små saker mina vänner gjorde för mej idag betydde otroligt mycket för mej. Ska inte glömma bort vår klass 9A, hur konstig, stojig och omogen klass vi är så e de alltid så mycket skratt o humor, man kan helt enkelt inte vara ledsen i vår klass, ni fick mej också att må bättre! :) Tack allihop!
Nu har jag just kommit hem. Efter dethär inlägget så ska jag skriva uppdate om jojjo. Så håll ut. Köpte också en konvent biljett, tror nog jag ska fara dit. Iallafall en stund. Så jag måste nog börja fixa mej o så, de kommer att bli bråttom!

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0