Update Jojjo

Klockan 14 så for jag från skolan. Missade sista timmen men de är någonting jag inte ångrar. Mamma förde mej först till piffi där köpte jag godis o ett litet mjukisdjur till jojjo. Sedan for vi till sjukhuset. Jojjo såg trött ut, men jag såg att hon började må bättre nu. Hon hade opererats ca. 19 tiden. Allting hade gått bra o de var tur att de opererade före blindtarmen sprack. Hon hade inte kunnat sova så mycket på natten, men hon har ju fått vila mycket nu. Tur så har hon ett eget rum o behöver inte dela. Då jag kom in låg hon där o åt isglass, glass e typ de enda hon ätit idag, men tur att något iallafall slinker ner! Vi satt där o pratade om allt möjligt o johanna o hennes mamma kom också o hälsade på. Jojjo ska stanna över natten på sjukhuset men troligtvis slipper hon hem imorgon. Sjukt hade hon i magen, stackarn kunde inte skratta för då tog de så sjukt! Började fara hem 15.45. Men nu vet jag åtminstone att min vän lever! Önska henne att hon ska krya på sej! :)

//emppu

Kommentarer
Postat av: johanna

min kompis ha å just operera bort blindtarmen. Allt gick bra för henne också men visst tar det sjukt när hon hostar och skrattar och hon var borta 2-3 veckor från skolan.

Men hoppas allt blir bra med henne :)

2010-02-07 @ 14:36:23
URL: http://johannaedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0