Ändrade mina planer

Hejsan! Oops, ingen bloggning idag. Berättar lite om min dag. Skoldag= lektioner: matte o bla bla blaa..orkar verkligen inte berätta om lektionerna hah! Var också köksdejour idag med viktor, fick en glass efteråt. 2 sista lektionerna hade vi gympa, vi spelade handboll.
Efter skolan så hade jag tänkt fara hem men de slutade med att jag for till becca. Lång väg att gå med skolväska o gympasaker men med sällskap går de snabbt. Hos becca så bakade vi blåbärskaka, gott! Nu är jag hemma men en rolig kväll har jag haft! :)

Känner mej såå sliten just nu så de blir ingen bild på mej tyvärr, haha

Är jättetörstig så ska dricka något, sen ska jag kolla bloggar, kanske hinna med läxor, sedan ska jag se på Glee!


bild från google

//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0