Today was a good day

Idag har varit en jätterolig dag! De 2 första timmarna i skolan besökte vi vasas yrkesinstitut. Sedan hade vi lite samhällslära. 4:e lektionen så besökte vi korsholms gymnasium. Sedan hade vi tillval de 2 sista lektionerna. De var skolan.
Efter att skolan slutat klockan 15 så rusade vi till jojjo o åt en smörgås, sedan for vi med buss till stan. Där åt vi mellanmål o sedan köpte vi godis till bion i citymarket. Bion vi var o kollade på började redan 17.15, ganska tidigt, men den var rolig! Efteråt gick vi i butiker o sedan köpte jag också present åt johanna. Jojjos pappa kom o hämtade oss o ca. klockan 20.15 var jag hemma. Jag hade en rolig, underbar dag/kväll, precis det jag behövde!

Här kommer bilder från idag, enjoy!


dagens outfit: puderrosa tunika, svart kofta, grå jeggings, + smycken


före bion så märkte jag att de fanns ett hål där man kunde sticka ut huvudet, jag o min håriga kompis är så söta!




jojjo ville vara den rynkiga tanten så då är jag insekten med ljus i röven!




cloudy with a chance of meatballs- 3D! Jojjo visar sin bästa sida ;)

/emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0