I can do it even better with broken hips

hejsi svejsi, jag vakna för kanske en halvtimme sedan, jag var inte på nå träningar för jag börja må otroligt bajs efter maten i skolan så jag fick så sjuk mage så jag trodd ja sku dö pårikitgt ! Så jag for o sova o jag ha sovit i typ 3 o en halv timme, haha men de e no bättre nu men fan va sjuk jag e i magen, jag vet int om jag får upp bilderna av mina köp ännu men jag ska testa.
Jag ha inte haft ner panluggen på länge för jag e så jävligt trött på den men nu imorgon tror jag den trillar ner igen men då e de sista gången , höhö.
oh my, de va den snyggaste bilden jag hitta !



/ jojjo

Kommentarer
Postat av: Henrynikita

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-04-13 @ 12:57:47
URL: http://henrynikita.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0