Jag missade baletten

hejsu svejsu, jag orka faktiskt inte blogga igår för då jag kom hem så åt jag bara o så hade vi spegelsals träning så jag for dit. Vi har väldigt hårda träningar, massor med muskelövningar(nu e jag så sjuk i alla muskler så jag kan knappt le, nånä men sjukt tar de !) o sådär. Sedan efter de så hade jag träningar i ishallen o så kom jag hem 9 tiden o orka inte blogga sorey. Ja, o så trodde jag att jag skulle hinna till baletten idag men nehe den börja en halvtimme tidigare än förr o så hade jag ingen skjuts så, men snart ska jag på träningar till ishallen o så tänkt jag laga en sminkgrej här på bloggen sedan senare om jag orkar.
Fyfän jag ha fundera på att spara ut pannluggen nu då den e så jobbig eller jag orkar inet me den så.
De e ju jäkla snyggt med pannlugg bara man passar i det men allvarligt, de tar dubbelt så länge tid på morgonen än med långpannis !
Vanessa Hudgens har sjukt fint hår + stil !





/ jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0