Now I can breathe again

Hunnit med ganska mycket idag. Slitit bort en halv vägg med tapeter o tagit lite vinterbilder utomhus. Bilderna e fortfarande i kameran men ska ladda ner dem ikväll på datorn o så om nån bild blev lyckad så laddar jag upp dem på bloggen! Sedan har jag hunnit ordna lite i garderoben o tvättat lite kläder o sånt. Är sugen på att spela guitar hero men men.. :)
Har varit osminkad idag, de e skönt att vara osminkad typ 1-2 dagar i veckan. Att låta huden "andas".
Nu måste jag kila!

/emppu

Kommentarer
Postat av: Sandra

tack så mycket ! :) Jag tyckte den var riktigt bra! Dock så sa min pojkvän som läst boken innan att det var jätte mycket dom inte hade tagit med osv vilket han tyckte var riktigt synd men annars var den bra!

2010-01-16 @ 16:50:46
URL: http://sandrablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0