Party in petsmo

Hej, nu ska jag berätta lite vad som hände igår.  Har som sagt aldrig varit till petsmo förr, de var ganska långt dit, men men jättefint hus hade hon! Vi såg på filmen: there's something about Mary, haha, den var rolig. God mat var de också, nam! Sedan så for några ut, de var jättekallt ute eftersom jag hade kjol, men det hindrade mej inte från att sitta på snöskotern medan johanna körde, åh guu vad rädd jag var, skrek säkert hela tiden, men roligt va de!! Hade verkligen inte vinterkläder på mej o min tår var som isbitar när jag kom in i värmen igen. Sedan så tittade vi på en skräck film men alla vågade inte se den så vi sjöng sånger istället. Jag försökte både hänga med i filmen o med dem som sjöng, skicklig som jag är, haha :) Tror att jag kom hem ca. kvart över 12, tack för en rolig kväll alla! ♥
här kommer några bilder.


outfit: grå topp, mörkgrå kofta, svart hög kjol, leggings, smycken + röda naglar


födelsedagsbarnet!


sara&jennifer


heidi&emma


siimoonee!


beccacecca


heiditjejen spelar.

De gick inte att ladda upp vissa bilder, konstigt. Haha o så försökte jag också att sätta in så normala bilder som möjligt, har nog också ett par fina galna bilder också, men de kommer inte upp här.

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0