This feels so damn good !

hejsi svejsi, ja de e måndag o uff blä urk, vi hade bananska (bananska = spanska) de två första timmarna o de e världenstråkigste men de gick väl helt okej sådär. Sedan efter skolan så for jag o frågade efter sommarjobb känns lite skumt att söka sommarjobb nu redan men sedan så for jag o mamma till stan o jag hitta nog en helt del o en massa grejor men jag hade inte tillräckligt med tid att testa allt. Då jag kom hem så såg jag min älskling på bordet o de va ju min kära klocka ! Wooho, love it !









randig tröja - indiska (de enda fina på indiska ja nånsin hittat !)
jeggings - H&M + en svart topp under den randiga.
converse , nyaknokkelidockkeln.

 +  vad jag köpte.

2 tidningar typ anttila eller nått, svarta jeggings + trosor + en orange tröja från gina tricot, kam + mascara + nagellack + nagelstickers + leave in conditioner från kicks + anttila, o min knokk klocka.

/ jojjo

Kommentarer
Postat av: Anna S

Håller med dig att det känns sjukt att leta sommarjobb redan nu. Men man måste vara ute i god tid :)

2010-01-12 @ 14:09:01
URL: http://annas.devote.se
Postat av: johanna

men guuuud denndä klockan e härlig!!! hu länge tog de för den att komma på posten? :)

2010-01-12 @ 19:58:14
URL: http://jjjohanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0