Attack!

Hemma hos jojjo lagade hon sin berömda kryddstarka broiler till mej. Jag som inte är så van att äta kryddstark mat blev lite rädd men de blev faktiskt riktigt gott! Klockan 18 for vi o tankade jojjos vespa, de gick bra ända tills bensinen sprutade över mej, jojjo o hennes vespa, ups. Nåja, halv 19 så for vi till gymmet på body attack, riktigt jobbigt. Nu är jag hemma o har hunnit ta en snabb dusch. Ska snart börja städa lite mitt rum för snart så ser jag inte skrivbordet längre, haha!



//emppu

Kommentarer
Postat av: robin hood

Hejsan hejsan hörru! :>



Jag hittade din blogg via " bloggtrafik " och jag tänkte slänga in en kommentar!

Jo jag undrar om du skulle vilja betygsätta min blogg om vad du tycker om den, och det gör man genom att klicka på någon av stjärnorna ( så många man tycker att bloggen är värld ) som finns i den röda runda ringen lite längre ner i min meny.



Om du gör det och kommenterar att du gjort det så lägger jag till en liten länk åt dig i min " rekomenderar: " länklista på bloggen så att fler kan hitta till din blogg!



Vore kul om folk ville betygsätta, ha en bra dag och förlåt om du ogillar sådana här kommentarer.

2010-07-26 @ 20:33:03
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Baldersilja

Great work,webmaster,nice design!

2011-11-18 @ 15:43:22
URL: http://baldersilja.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0