Replot

Oj vilken lång dag men superrolig! Körde till replot, det var läskigt... men vi kom till lotti helskinnade. Där blev de fest. Vi blev bjudna på tortilla och kladdkaka, allt var jättegott :) Magarna fulla av mat körde vi till stranden. Träffade en klasskompis också där, de var roligt att se honom. Först tänkte jag inte alls simma men så vågade jag o vattnet var varmt! Vi var där ett tag o lotti hoppade från hopptornet o fjantade sej (som vanligt, hihi)
Sedan körde vi till henne o var där. Sedan började det vara dags att köra hem så vi klädde på oss leggings under jeansshortsen så de inte skulle vara så kallt.

Nu måste jag städa mitt rum ikväll o fixa naglarna.
puss
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0