tips tips!




1.Världens bästa hårmousse om man vill att frisyren skall hålla eller få fylligare hår.  Jag brukar lägga det i vått hår och föna det och jag har märkt att av vissa moussen så får man som krispiga korvar på huvudet heh kanske låter konstigt men de blir liksom hår upp på huvudet men denhär tressemes är jättebra, den är tjock och luktar gott!
2.Torrshampoo, halleluja att de finns sånt, man känner sej faktiskt mycket freshare efter att man sprejat i hårbotten men jag använder inte så ofta eftersom man kan få mjäll ifall man använder för mycket o då menar jag varje dag eller många gånger per dag.
/jojjo

Kommentarer
Postat av: Tola

Hej har startat upp en fototävling!

Jag skulle bli jätte glad om du ville delta i den <3.

Gå in på: http://tolajohansson.blogg.se/2010/july/utkast-juli-17-2010.html för mer info :).



KRAM!

2010-07-20 @ 13:09:26
URL: http://tolajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0