Utmanade av Erika!

Vi blev utmanade av Erika för ett tag sedan, förlåt för att de tagit ett tag men nu kommer de både min & jojjos del!

Emppu
-
lasagne ger mej kväljningar, usch!
- jag har så kallad "spy fobi", tycker de är verkligen hemskt, ljudet ,lukten ,fy!
- jag har lätt för att skratta o le, vilket kan vara opassande i vissa situationer (!)
- en dålig egenskap jag har är att jag bildar jättesnabbt mina uppfattningar om folk
- ibland är jag lite paranoid. Måste kolla flera gånger om jag har med mobilen, tagit med allt jag behöver, låst dörren osv.
- min högra halva av mitt ansikte är s.k. "min snygga sida" eftersom mitt högra ögonbryn är perfekt, ögonfransarna är lite längre&fylligare på höger öga, tydligare kindben och mungipan ler högre upp än den vänstra!


Jojjo
-
jag hatar ärter o korv
- jag har väldigt lätt för att bli störd på människor
- jag gillar krydd stark mat, starkt ska de vara
- jag har epilepsi men inte så farligt som de var då jag var liten, så de är bättre !
- jag har varit till teneriffa 14 ggr
- jag vill flytta till stockholm eller london då jag blir äldre

Vi orkar inte utmana någon men om ni vill så kan ni göra en sånhär lista på er egen blogg (eller i kommentarfältet) o sedan skicka en kommentar åt oss så vi också kan kika in dina sanningar! :)

//emppu&jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0