If we ever meet again

Godmorgon! Eller egentligen har jag nog varit vaken i mer än ett par timmar redan. Känner mej faktiskt ganska utvilad o pigg.
Igår så drog vi iväg till replot till lotti 17-tiden. Sedan kom emma dit o vi chillade o mycket skratt blev de. Klockan 19 så for vi iväg med bussen till åminne. Där träffade jag lite människor som jag inte sett på ett tag så de var roligt att ses igen! Som tur var så började det regna först i slutet o vi fick skjuts av emmas pappa som körde taxi, supesnällt!
Hade inte med kameran så de kommer bara ett par bilder jag tog just före vi for.


försökte få en fin bild av klänningen där bak men de var svårt.





//emppu


Kommentarer
Postat av: sarah

japp, tack det had jag! :)

2010-07-25 @ 13:24:15
URL: http://pieceofsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0