Håll utkik

Kom just hem igen. Roligt att träffa becca igen också! Idag så fick jag hem ett brev så jag slapp in till musikinstitutet (inte så stor sak, men men) Funderar på att fara till stan men isåfall måste jag verkligen gå och tanka före annars kommer nog vespan att få motorstopp, bensinstopp?

Tack för era frågor ♥, jag hoppas att ikväll så har jag tid att svara på dem. Jag har självklart noterat era frågor de är bara att tiden har varit lite tight. Men håll utkik, de kommer nog!

//emppu

Kommentarer
Postat av: t

soppa torsk heter det ;)

2010-06-19 @ 09:48:21
Postat av: t

soppa torsk heter det ;)

2010-06-19 @ 09:49:21
Postat av: becca

Roligt att träffa dej också! :) <3

2010-06-20 @ 09:40:54
URL: http://beccacecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0