I close one more door

Vaknade klockan 6 idag så jag skulle hinna gå i duschen o fixa mej klar. Lite före halv nio kom vi till botniahallen. Först så sjöng vi, alltså skolkören, 2 sånger: För kärlekens skull & Adiemus. Sedan hölls tal o diktläsning. Sedan sjöng vi äntligen vårt medley, vårt tema var Legender. Sedan blev de en kort paus, kaffe för vuxna o glass till barnen. Efteråt pratade rektorn o sedan delades de ut stipendier. Jag hoppades verkligen att jag skulle få ett stipendium, de har varit mitt "mål". Väntade o plötsligt så hörde jag: I spanska, Emma Backman 9A. Jag är jättelycklig över att jag fick stipendium! Sedan blev de dimission o så höll vår biträdande rektor ett kort tal till oss nior. Sedan talade Sara Lövroth om elevkåren. Till slut sjöng vi Den blomstertid nu kommer. Vår klass samlades i ett hörn o tog bilder o kramade om varann. Jag började inte gråta men jag kände nog att mina ögon blev lite glansiga, grundskolan har tagit slut nu.


Tillsammans har vi varit i 3 år o nu tar de plötsligt slut. Nu i efterhand så skulle jag inte kunna önska mej en bättre klass, vi har delat så mycket med varann. Roligt har vi haft o humor. Tack vare er så har lektionerna inte kändes så långa. Jag hoppas vi träffas snart o sedan om några år är de klassträff! Tack alla, vi e underbara! ♥ :)

kram
emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0