If I had it my way you would say uu-uu-uu

Nu funkar internet som de ska. Oj va mycket jag har hunnit med på dehär senaste veckorna. Jag har jobbat på wärtsilä i 2 veckor o nu e de slut o så har jag gymmat o sånt. Idag så for jag med pappa och köpte en vit VAIO minidator med mina lönpengar men nu får jag inte internet connected men nån snubbe kommer o fixar det imorgon sedan for jag till gymmet o mamma hämtade mej därifrån efter 3 timmar typ. Sedan var vi o köpte jordgubbar o kattmat, underbar kombination, nu ska jag ta en lång dusch och dricka en liter te.
 
/jojjo

Kommentarer
Postat av: Austria

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2011-01-25 @ 12:22:10
URL: http://austria.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0