Peppa pepp!

Ah så skönt med träningvärk okej nä inte igentligen men nu då man har så sjuka musker att man just och just slipper ur sängen så känner jag mej jävligt stolt. Jag har varit varje dag på gym denhär veckan i 2 ½ timme o så ska de fortsätta för de e så himla kul, asbra!
sPå söndag blir de att testa zumba eller nått annat kul, nu ska jag hoppa i duschen o gå o sova snart för jag ska med den tidiga bussen imorgon och efter jobbet blir det stan med emppu o så firar vi henne, de låter kalasbra!
Snyggt gjort alba balba!

/jojjo


Kommentarer
Postat av: cecilia

SV; hödu de gör absolut inget! fråga på du bara :D den var 9.90 tror jag ;D

2010-06-10 @ 21:29:17
URL: http://ceciliasmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0