svar!

Anonym:
hejhej :) fin blogg! vad jobbar du och jojjo med i sommar? om di båda har jobb dock. kanske har frågat förr men tack ;D

Tack så mycket! Nu svar på din fråga. Jojjo har nu jobbat 2 veckor på wärtsilä. Det tar dock slut nu så nu får hon ha sommarlov. Sedan i slutet av augusti så jobbar hon på piffi. Jag (=emppu) så fick inget sommarjobb men jag har 2 permanenta städjobb. Ibland kan de ju dyka upp andra uppdrag. Jag far o städar eller något annat ca. varannan vecka åt en kund och så får jag pengar rakt i handen. Så jag har sommarlov o vissa dagar jobbar jag.

Anonym:
öh bantar ni eller ?
du går ju på gym typ varje dag , bli inte smala

Jag pratade idag med jojjo och hon bara skrattade. Nej, vi bantar inte! Vi äter fortfarande precis vad vi vill. Jo, sant, vi går på gym typ varenda dag nu. Får se hur det går sedan då vi börjar i gymnasiet, då kanske vi inte har lika mycket tid. Men oroa er inte, vi går på gym eftersom de är roligt!

Tack för att ni bryr er och kommenterar. Kanske dags för en frågestund snart? :)

//emppu&jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0