80´s

Igår sent på kvällen så kreppade jag hela mitt hår, det tog ett tag! Sedan så sov jag o så kreppade jag lite på morgonen också. Kändes som att man fick jättemycket volym i håret men inte vill jag gå runt med kreppat hår annars. Roligt också att de var många som hade satsat på temat i skolan idag!


sådant tjockt hårband i håret. Smink: vanlig foundation, puder, ögonbrynspenna. Sedan mycket mascara på fransarna och inte glömma de viktigaste! Blå ögonskugga och sedan suddade jag ut och använde lila ögonkugga som highlighter. På läpparna hade jag rosa läppglans men sedan ett tag i skolan så målade lotti röda läppar åt mej. Men jag tog bort det vid lunchen och satte läppglans istället,hihi




outfit: blå jacka, gjord på något tyg som kändes som sammet, ser ni vilka axelvaddar? Rosa topp under, svarta shorts, svarta leggings, vita benvärmare och på fötterna stickasockor i regnbågens färger. Svartvittarmband och ljusblått långt halsband.


synd att jennifer har på sej utekläderna men här ser ni iallafall hennes snygga leggings. Naw!


emma & heidi väntar på bussen till simhallen.

Blev ett långt inlägg, men jag hoppas intressant :)
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0