Ass up!

hejsan svejsan, förlåt för att jag inte har bloggat på två dagar men jag har inte fått nån internet connection så de har bara bråkat, men jag har haft en massa träningar o prov. Nu håller jag på att packa till tävlingarna som e i jyväskylä, idag hade jag helt brainless väcking klockan sex på morgonen herregud den människan som stiger upp klockan fem på morgonen frivilligt kan inte vara riktigt frisk i huvudet, ja men de är inget emot va jag ska upp imorgon. Men jag ska iväg om en timme till ishallen o sedan med buss till jyväskylä o kl åtta tiden så har vi mat vid rosso, sedan så ska vi väl o sova för vi ska upp klockan 3.30! Jag kommer att se ut som en död rotta de kan jag lova, sedan så flyttar man ju klockorna en timme framåt så väckning är alltså 2.30! huhu, men sedan så fixar vi håret o sminket vid hotellet o pga den tidiga väckningen så äter vi morgonmål vid ABC o sedan iväg till ishallen o värma upp o klockan 8 är de våran tur, jag kommer säkert hem först på natten så de blir bloggning först på måndag, seeya!



/ jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0