Got2b

hejs svejs, vanlig skoldag + hjälpledar med massa skratt, ja de var typ min dag. Jag vet inte mitt knä bara bråkar de hoppar ur o spänner (hoppas inte jag har vatten i knä för ingen sticker med en megasticka i mitt knä never ever) De blir en massa träningar nu då vi har tävlingar nästa veckas veckoslut så jag har träning varje dag utom nu idag då, så bloggen blir lite lidande från mej då men men jag kan inget åt de nu.
Vi skulle få gäster idag men nehe de var på söndagskvällen istället men då ska jag o emppu kanske på bio (?)
Nåja men nu ska jag fortsätta med religionsläsandet, tråkigastepådenhärplanetenärattläsapåprov!
Denhär tjejen vet vad hon gör.



/ jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0