I have this crappy feeling and it's not a good feeling

Jag vaknade just, jag var till skolan o skrev finska provet o sedan kom jag hem för min mage är helt uppochner o jag har migrän o konstig känsla i magen + feber yey just va jag behövde. Blir snart galen jag orkar inte jag orkar bara inte med allt men njah de ska väl bli bättre nu e de bara en dag kvar skola o imorgon till stan med emppu thanks god att jag slipper o ha lite kul för en gångs skull ! + att jag ska skriva matteprovet imorgon som kommer att gå åt rumpa men okej man lider då, o så har vi sammhälls förhör också och gissa vem som inte har läst?
Nu ska jag droga panadol o se på sex and the city, later!











njut av dessa underbara bilder !
/jojjo

Kommentarer
Postat av: julia

hejsan, är allt bra? :D

Mysig blogg!

Kram!

2010-03-30 @ 17:59:47
URL: http://juliamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0