This is it

Förlåt för att jag inte hunnit blogga men de är först nu jag kommit hem! I skolan på första lektionen så fyllde jag gemensamma ansökan, jag sökte till korsholms gymnasium. På finska så hade vi vikarie o i slutet av timmen hade vi "tävling". På musik så kollade vi bland annat på Michael Jackson: This is it. Men vi hann inte kolla filmen klart men hoppas vi fortsätter nästa vecka. Filmen är faktiskt bra. De andra lektionerna var väl som vanligt.
Sedan så for jag till becca. Hennes syster möter oss o säjer att hon inte slipper in o att de glömt att lägga tillbaka reservnyckeln. Nåja, vi går iallafall till dem o sedan kommer beccca på en idé o den funkade! Vi bryter oss helt enkelt in i huset. Vi släpade stegen till framsidan av gården, becca klättrar upp på balkongen o med skiftnyckel får hon upp dörren på övervåningen. Sedan öppnar hon dörren åt oss där nere, tadaa vi är inne :)
Vi åt mellanmål o jag stannade där så länge att jag åt middag där också. Sedan skulle vi spela guitar hero en stund o då vi spelat klart ser jag att klockan är över halv nio! Dags att börja gå hemåt.
Så jag har haft en rolig dag, hoppas ni också haft det!

 
förlåt för så gammal bild becca :)

/emppu


Kommentarer
Postat av: becca

CP den e ju nästan ett år gammal!

2010-03-10 @ 18:19:08
Postat av: emppu

sv. förlåt becca, men nu har jag nyare bilder på dej ;)

2010-03-10 @ 18:30:42
URL: http://emppujojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0