Trust is like a mirror you can fix it if it's broken, but you can still see the crack in that madafucking reflexion

hejsan svejsan, jag färgade just mitt hår en gnutta mörkare haha nej men de blev riktigt bra fast jag tänkte att de blir säkert lila eller nått men de blev mörkbrunt just som jag ville, gillar. Va till stan me mamma efter skolan o köpte lite grejer till tävlingarna denhär veckan, hups dups jag kom inte ens ihåg att vi hade engelska prov så jag ha ju inte läst typ nått alls men de ska väl nog gå bra heh.











hårfärg, hörlurar från anttila, biotherm (världensbästa till vintern då man känner sej som en torrboll) från emotions, Kings&Queens body lotion från kicks, bepanten tjock kräm till mina ärr på magen (haha lät skumt men annars torkar min mage bort hehe) leopard ringen + hengittömiäpinnejä (öppna spännen) från glitter, de fanns en riktigt snygg döskalle ring också men de fanns bara stora storlekar kvar, bajs var de men jag har letat efter en djurring jättelänge så nu e jag superglad hah. Nagellack + håraccesoar + två svarta bastoppar från H&M+ aussie shampoo o conditioner oj oj tjejer om ni känner er som ett torrt troll haha nej men att ni har torrt hår så säjer jag bara buy it, den gör håret så mjukt o luktar gott, men gör endå inte håret så att man inte skulle kunna jobba med det.

/jojjo

Kommentarer
Postat av: Linnéa Nyman

Sv; Tack så mycket =D

2010-03-23 @ 15:15:00
URL: http://linneaerikaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0