Update from paradise

hejsi svejsi, jag har inte bloggat natt alls da de har varit upptaget varenda javla gang men nu e jag har o bloggar. Idag e sista dagen har pa gran canaria synd nog for de e jatte varmt 30 grader o sol sa skont e de. Vi var o shoppa igar vid atlantico de e typ ett stort shopping center med zara mango o alla bra shopping butiker, idag sa ha vi nu varit till stranden o vid poolen o sadar men nu ska jag sticka ivag till poolen igen, ha de bra, snart back to booring normal.
ps. jag hade en magsjuka ocksa som gar runt har pa grannis som haller sej i tva dagar typ, min lillebror fick de forst sedan sa kom lakaren till rummet for man kunde inte ens stiga upp utan att spy naja men sedan da hon sticker ivag sa far jag ju saklart samma sak sa jag spydde o hade diarre pa samma gang, later sakert jattefrecht men va gor man men sedan sa kom hon o laga nan spruta fyfan att jag hatar sprutor men sedan sa sovd jag helt normalt o sa pa morgonen nangang kl 8 kanske sa spydd jag igen o svimmade for nan minut o lakaren kom igen o spruta natt o sa blev de nog battre med tiden, simma lungt!

/ jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0