Bildbomb

Vi hade ingen morgonsamling utan vi skulle genast fara till bussen. Cirka klockan 9 började vi fara iväg. Väl framme fick vi liftkort o så var de bara att börja åka eftersom jag hade egen utrustning o inte behövde hyra. Tur att jag hade linser idag eftersom de var ganska dåligt väder. Halv tolv till tolv hade vi matpaus. Sedan fick vi åka tills klockan var 13.15. Sedan började vi köra hemåt igen, eller ja rättare sagt mot skolan. Nåja, nu kommer de bilder, enjoy!


becca sätter på sej skidorna o posar :)


haha, kolla beccas min, peace


ups! misstag händer lotti :)


sarah


johanna, heidi, jennifer


ida, johanna, heidi, jennifer, emma o sara, glada flickor 


beccasötis


matpaus




de fanns en "restaurang" också uppe på backen.

ps. om ni vill ta nån bild, kommentera gärna om ni vill ta den så jag vet :)


/emppu

Kommentarer
Postat av: becca

puppet what the HELL? den där första bilden e ju förjävlig!!

2010-03-11 @ 18:08:46
URL: http://lennartg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0