Söndag = spana & toalettbilder


toalettbilder



naaw


Så klockan 16 så for vi till stan, for till citymarket o köpte lite godis o så gick vi till gloria. Vi chillade o flamsade runt. Klockan 17 så började filmen och jag tyckte den var bra! Jag har aldrig förut sett någon Alice i underlandet film så dethär var helt nytt för mej. Efter bion så tog vi bilder här ovan. Har på mej klackskor så de e därför jag ser så lång ut. Kallt blev de också med min skinnpaj med puffärm men jag älskar den! Okej, men efter de så tänkte vi fara till subway men de var stängt, haha! Så de blev donken istället. Vi satt där o pratade om allt möjligt. Så ca. halv nio var vi hemma igen. Grym söndag!

//emppu&jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0